I Göteborg

vaknade precis upp här i syrrans lilla lya, vi åkte hit igårkväll för att främja hennes jobbsökande. Eller? inte. Vi åkte hit för att Kristina ändå skulle hit en sväng men jag följde med för att jag fick en tid på sahlgrenska för akut undersökning idag på eftermiddagen.

Lägenheten är väldigt fin, liten men fin och det sitter en liten man i fönstret och läser en bok. På andra sidan gatan alltså, Fast han sitter nog inte där nu. Jag vill också sitta i fönstret.

det är väldigt nära Liseberg så igår efter Lotta på Liseberg gick hela staden förbi vårt fönster, och sen några till. Och sen några lite småberusade där i småtimmarna.

Syrran sover fortfarande. Jag har lite för ont för att sova, det är ju värst att ligga ner. Men iallafall så har vi tid att sova. Jag kan sova hela dan. Nästan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0