busigt.

Jag har varit hos mina fina vänner i Håmule i tre dagar och det har varit väldigt trevligt som ni kanske förstår på min bristfälliga bloggning. Jag har burit goseklumpar, bytt blöjor på dem, fått dem att skratta, fått dem att gråta, matat dem, kört dem och somnat dem. Fantastiskt. Dessa bebisar är en bebis mest, Stinus. Men igår invaderades huset av tre bebisar till, så jag var beredd.

Det fanns också en hel del stora små barn i huset, en treåring och en sexåring. Väldigt bra kombination.. om man vill ha mycket bråk och kivningar? Antagligen, men eftersom jag var där i egenskap av en mycket kompetent fredsmäklare märkte jag ingenting av det..

eller?

Idag var det nagellackbytardag för Olle och klänningbytardag för Alma. Ingen kunde bestämma vilken/vilket nagellack/klänning de skulle ha på sig på det blev lite besvärligt. Men vi klarade likväl den krisen.



Efter det lagade "vi" en magnifik middag. Fast det var mest Ingrid och hennes coola syster Anna som var på besök. Men jag var i ALLA fall. med och åt upp det. Mera mumsiga bilder finns det men dom håller jag för mig själv! Meheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0