(sweet wordpoop)

Tänkte prata lite struntprat.. för det är det man ska göra på bloggar.. i bloggar.. över bloggar och bakom bloggar..

 

Jag har tydligen fått nackspärr. En mycket rolig liten sak, när man inte har det. Dock är jag inte ju i det läget just precis men håller på att vänja mig kanske vid att inte kunna vrida mitt huvud åt öster, väster eller söder. Detta beror på att jag inte hade någon jacka på mig på hela dagen igår, och särskilt inte när jag diabolade i luften på marken.

 

Jag visste väl att jag skulle få igen det för jag har den här kunskapen att solar är väldigt förrädiska och får vädret att verka varmt när det i själva verket är kaallt.



ser ni vad varmtkallt det ser ut, va!


Jag trivs som en potatis för idag är en bra dag och jag har hittat bra musik som jag lyssnar på nu. Jag stickar även vertikalt och då förstår ni väl att jag trivs, he? 18, 19 20..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0