ny dag

fredag morgon halleluja.

Jag sitter på bussen. Igår vad jag inte hann berätta var att jag efter skolan åkte till hulliganstationen Sahlgrenska. Där dom tar ens blod och såntdär. Ganska hulliganiskt om du frågar mig. Men efter gick vi och åt och köpte en RIKTIG GLASS! till mig. Fatta vad skönt, resten av sommaren behöver jag inte tönta runt som ett annat laktosfritt offer. För på sahlgrenska bestämde vi och fixade så jag trappar ut alla mina tabletter. Hurra hurra hurra!!

Men dagen var ej slut där, för Jojjoma hade hyrt en kärra som dom ville sätta på vår bil. Så från kl 4 till halv 9 spenderade vi vår tid med att flytta lådor och garderober och damm. Sen var vi klara och fick då en välförtj'änt middag som Johanna hade lagat så gourmetiskt, som vanligt.

Nu ska jag till skolan! Hm, jag glömde alla skolböcker hemma.. Tror min gemuälrare snart kommer bli rasande på mig. Jag prioriterar inte direkt att ta med mig mina gemusaker kan man säga.

Vi får se hur det gått i slutet av dagen, om jag är levande eller död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0