Jackpot

HEJ! punkt. kort och konsis, gillar jag. Man behöver inte säga så mycket mer än hej. Men så tråkigt det hade vart om man följde det tipset. Kom jag på här precis i samma stund som jag sa det. Jag ska berätta för er, en massa för er. IDAAAG. Har. Jag. Gjort en massa saker.

Sjungit om studentens lyckliga dag. Med alla andra på kören. Sen hade jag låååång håltimma, eller föresten inte så lång, men jag spenderade den med att läsa en förlossningshistoria och att äta lunch. Fin kombo där va?!

Efter min lilla lunch sprang jag till pianot och medan jag svansade på tangenterna där imponerade jag på Jan min lärare. Han sa att han fick tankar om att höja mitt betyg från VG till MVG och då beordrade jag honom att ge mig en svår låt så att jag kunde få MVG om jag klarade den!

Jag fick life on mars av David Bowie. Ser fram emot att öva på den!! Det är ju utmaningar som dessa jag blir igångtriggad av. Såklart. Nästa del av inlägget kommer i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0