bröllopshulligani

Jag kom precis hem. Hurra!!! Trodde aldrig jag skulle göra det. Fast det är inte sant för jag tyckte resan gick ovanligt fort.. Jag har ägnat min dag åt att sy. För hand. Det var kul men tog en sabla massa tid. Och bara för att jag gjorde det så förskräckligt fint ville min textillärare att jag skulle göra FLER sömmar för hand. Oj vad fint sa hon. Nu ramlade något ner från min stol, jag misstänker en svart behå.

Haha, det var en vit. Visste inte att den låg där.

Och när jag kom hem, gissa vad som låg och väntade på mig i brevhögen??! EN BRÖLLOPSINBJUDAN!!! Jag älskar bröllop!! Och då kan jag använda klänningen en gång till i sommar! Dessutom är det mina KÄRA och fina fina vänner, Emil och Elin! Jag kan knappt förstå att det är sant. :D Dom är så små.

Eller små och små, men iallafall inte lika mogna och åldriga som min bror och hans fästmö ;) dom är ju typ 26. Men men, nu ska jag sy. (Tror jag hoppar över min eftermiddagliga tupplur idag faktiskt! Framgång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0