Smör är gott

Sitter här med David och ser på film på disneychannel, Camp Rock 2. Jag tycker faktiskt det är bra. Musiken är riktigt göttig, fast kanske lite långa och upprepiga låtar ibland. Nu sjunger dom Wouldn't Change A Thing. Jättehärlig låt. Älskar när de tar ifrån tårna och bara sjunger helt starkt jättevackert. Det gillar jag. Och Demi Lovato har så fin röst.

Alltså jag är en sån där typisk människa som verkligen faller för riktig smör. Smörfilmer. Som verkligen är till för att man ska bli rörd och gråta litegrann. Det gör jag dock inte, men jag skulle gärna vilja. HÖH.

 

http://4.bp.blogspot.com/_f1Kff5_jDwE/Sx4FSmjRsVI/AAAAAAAAA1g/78xWxMqD1ww/s400/sm%C3%B6r.jpg

 

Haha! Fy va kul. De skulle precis smyga i skogen tog på sig eh.., indianhattar.. av ormbunkar, så de såg ut som skunkar med fjäderbonader. Alltså det såg väldigt roligt ut för jag var inte beredd, faktiskt.

 

En annan rolig grej, den charmigaste sången: Nick Jonas – Introducing Me så gullig. Den finns på tuben men gick inte att bädda in så klicka länken istället

 

http://www.youtube.com/watch?v=lqAQfKIJ0Tg

 

Hett tips. Den är bättre med bild till.

 

 

Nu är filmen sluut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0