På väg till Stockholm

är vi nu. Jag, mamma och pappa sitter i bilen på väg till Uddevalla för att hämta David och Kristina.

Jag åkte inte till skolan imorse för jag var tvungen att packa klart istället. Sen handlade det ju bara om en lektion så jag kände det var bättre att få sovmorgon. Jag tycker det gick rätt bra att packa, bara den sista timman jag kände mig stressad. Jag är INTE bra på att packa i stressad skepnad. Då springer jag bara uppjagad runt och virrar bort mig. Jag är alltid så rädd att inte få med allt.

Men i slutet brukar jag bara yra runt och få konstiga ideér. Då är jag bra på att packa ner onödiga saker bara på impuls. Det har faktiskt hänt att jag hivat ner en lampa och tagit med mig den. Men inte idag, får hoppas att jag får användning till allt jag plockat med mig.

Nu är vi i Uddevalla och smyger oss fram genom gatorna.. där är de små lymlarna!
Så, nu har David kommit in i bilen och han "mår illa av ljudvågorna" så jag får stänga av. Hejdå.

uppjagad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0