Meshj

CHIPS! Gillar jag. Många klagar på att jag bara hittar på saker, men jag tycker att jag säger väldigt mycket som är sant. Är det så ofattbart att ni inte tror på det tro?



Jag har ett faktum som jag inte gillar.
  1. Jag är laktosintolerant för att jag har en medicin som håller mitt hjärta friskt. Jag vill hundra gärna bli av med den, men då måste jag ta en annan medicin som gör att jag måste flytta till vuxengrejsimohjs. Ni vet. Jag måste bli vuxen. Jag VILL ha själva medicinen för den har massa fördelar. Men då måste jag vara på en vuxenavdelning om jag blir sjuk igen. Och jag är ingen vuxen. Vuxenavdelningar är för vuxna. Inte för mig.
Fattar ni? Hur jag är gör blir det dåligt. Det är skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0