Hemligheter

Okej. Kerstin klagar på att hon inte vet någonting om mig. Är det många som känner så eller? Det är väl inte mer än rätt att jag berättar lite då. En ny kategori: Annas ärliga fakta. Här lovar jag att tala bara sanning (även om det är tråkigt)

Vad vill ni veta då? Jag får väl avslöja det viktigaste.

  1. Jag heter inte Gertrud.
  2. Kristina är min syster.
  3. Anledningen till att jag hänger på sjukhus då och då är för att jag har hjärtsäcksinflammation ibland. Förhoppningsvis läker det av sig själv så jag kan sluta ta mediciner och sluta få hulliganiskt ont ibland.
  4. Jag har ingen båt att ro med fast jag bor på en ö.
  5. Jag äger ingen cd-skiva som inte är "den lilla sjöjungfrun" eller "Herr mask", och det är det mesta antal CD-skivor jag har ägt i hela mitt liv. Två.
  6. I hela mitt liv har jag bott i huset jag bor i nu, och när pappa la golvet i mitt rum kröp jag runt och jollrade.
  7. Jag har aldrig haft näsblod.


Varsågod, era sanningsnarkomaner ;)




Kommentarer
Postat av: Mary

Åhå.

2010-09-02 @ 23:24:41
URL: http://mary.tillflykt.se
Postat av: Jojjoma

Aldrig haft näsblod alltså? Spännande.

2010-09-03 @ 14:18:09
Postat av: Jollan

Haha, gillar kategorin Annas nya fakta.



Kram!

2010-09-06 @ 21:47:53
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0