likelikelike

här sitter jag, med ett snart två meter sammansatt garn och kollar på glee. Kom på att jag ju inte sett de första avsnitten. Men nu börjar jag bli trött faktiskt.


sen är jag även lite trött på att min kamera ska följa med överallt och ta konstiga kort på mig. Mäh?


Jordnötssmör! That will do it.

alltså jag tänkte ta en macka. Idag är det onsdag, min lediga dag och jag får göra vad jag vill.(nästan) Vet ni vad jag vill? Posta brev. Ja posta brev vill jag göra! Sen är jag sugen på att fläta, men jag har ju inget hår att använda. Åååh VET NI VAD. igår fick jag sätta händerna i världens härligaste kalufs, fick totally flätlusten tillbaka. Så sugen nu, oj oj oj. Yeah! :D


Hade nästan lite gett upp att fortsätta fläta.. hade ingen lust. Men nu är den tillbaka. Och jag är glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0