vi vill inte ha nåt sånt där.

kulturhitoriaprovet intog klassrummet med storm och vissa behövde extra stora papper pga enorma kunskaper. Jag däremot hade av frånvarande anledning kommit överrens med läraren att jag skulle göra muntligt prov så jag påminde henne om detta när hon delade ut papper till även mig.

Men det fick jag såklart ångra efteråt. Muntliga prov är inte så bra som de låter en tro.

Jag hade pluggat bra och kunde det jag skulle, jätte( )duktigt. När vi hade pratat klart sa hon; "jaa.. är det något du tycker vi har glömt ta upp?" Och jag kände mig så mosig o vit i huvet att jag inte kom på något särskilt (vi hade ändå pratat om ganska mycket) mer som vi glömt. Så jag sa: "nej."

Då sa hon "då sätter jag ett G på dig."

Och jag blev SUR. För att jag då anmärningsvärt KUNDE presterat ett MVG efter allt plugg jag satt i mig. Men skulle jag få dET var jag tvungen att göra kompletteringsuppgifter jaha, jaha. AAAAAAAAAh jag blir så trött på sånt. Jag ska aldrig mer göra muntligt prov såvida jag inte pluggat jättedåligt och jättejättejättedåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0