Utkast: Okt. 16, 2010 14:23

Så har vi varit i Tegneby och känt nationaldoften i sitt esse. Genomträngande blandgödsel. På vägen fick vi reda på att Johanna redan nu tar rollen som ärkefru till Martin.


************************************************************************************************
meh, jag HADE ju bloggat idag men inte publicerat det. Oooh så duktifgt. Nu är vi på väg hem från Gbg, för vi har påhälsat våra släktingar typ.

Ingen sladd här tyvärr, men imorogn skulle man kanske kanske kanske hoppas på bilder. Men jag skulle inte hoppas om jag var er. Snarare hoppa hem till mitt hus och kolla på bildspel i datoern. MYcket fint, mycket fint.

Men ett sånt här långt inlägg kan ju bara inte lämnas åt ödet utan en bild, så jag får dra till med nåt gammalt (men bra!)

Eller varför inte något nytt och brilliant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0