Tja batta

För en timma sedan. Hade jag bild med bild-treorna (fråga mig inte hur det gick till) och vi stod runt en naken kvinna och målade av henne. Jag stod till höger. Och vänster. Hon var naken. Och det kändes lite oknstigt först vill jag lova. Men det var jättekul att måla kroki, som det heter. särskilt när man skulle dra på med massa färger i slutet.

Jagh blev nöjd med ganska många av mina bilder, de var skitbra för att vara första gången. Och jag trodde verkligen inte jag kunde måla sånt.

TRralala.

Vi hade paus i mittten, och då var jag så vrålhungrig så jag sprang till caféet och så fort jag kände den ljuva doften därifrån viste jag att jag var tvungen  att köpa något trots att jag inte hade några pengar. Så jag flörtade lite med min möss-pojke (för att han är skyldig mig pengar) och sa till cafétanten: "Jag vill ha det som luktar så gott!"

Då sa hon att det var nog ciabattan som luktade, så hon gick och TOG UT DOM UR UGNEN! Jag såg. När hon tog ut min macka ur ugnen och när hon påläggade den. Så SJUKT GOTT! Den var varm. Varm varm och supergod.

En liten parentes.

http://www.broodjeshuispanini.nl/site/media/bakery/images/item17/ciabatta.jpg

Kommentarer
Postat av: Laila

Väldigt gott men segt bröd =)

2010-10-14 @ 22:31:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0