Nu får ni kommentera

eller göra milkshake. Det är erat val. Antingen en milkshake till mig eller en pratbubbla. Så nu vet ni.

jag mår lite skit idag. För jag ville åka till Ingrids kalas men det fick ajg inte för mamma för att jag är sjuk och för att jag ska va med på andrum ikväll. Och så var jag klantig och sa till Ing att jag skulle komma. Jag är världens klant och jag blir så arg på mig själv.

ÅÅÅÅÅÅÅARHHHHG. NÄÄ. ÅÅH. AAAAAAH. AAAAAAH!!! MMMMMHHHHH! ÖH! ÅHHHH. JA JA. NÄ NÄ. Jag kan inte gräva ner mig i det här. För jag har ingen spade. Typ.

Nej
Anna gräv upp dig nu.

Sådär.


Anna hjärta Matilda på tak.

Kommentarer
Postat av: matildapersson

haha du menar att du hjärta mej när jag är så långt ort från dej som på ett tak? ;)

2010-10-12 @ 16:25:19
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0