Leds loads of smoothie

I min svåra abstinenstid nu när jag vänjer mig vid att avstå från socker och vitt mjöl har jag funnit Matildas passion för smoothies brilliant. Jag har tidigare knappt förstått den sensation drycken döljer, eller hur lätt den är att göra (även fast det är mamma som gör den åt mig, hehe) men nu, AY CARAMBA! jag har hittat hem.

Iallafall, jag har inte så mycket lust att blogga idag faktiskt. Vill hellre vara för mig själv bara och slippa dokumentera allt jag gör för ett litet tag.


Och imorgon börjar projektarbetsredovisningsveckan. (ni måste älska mig för det långa ordet)





Kommentarer
Postat av: matildapersson

yeeeeeeh! välkommen in i smoothie-familjen min käre vän! (:

2010-10-24 @ 20:25:50
URL: http://sweetflake.blogg.se/
Postat av: Jojjoma

Sjukt långt ord. I like.

2010-10-26 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0