Jobbigt duktig flicka

ska jag vara idag. Jag ska plugga det fina ämnet kulturhistoria fast jag har glömt pluggpapprerna i skolan, så jag kommer förmodligen kunna massor av saker om grekerna och egypterna, men inte det jag ska kunna på provet. Sen ska jag gå till Göksäter och försöka införskaffa bra saker, som ungefär lådor och ordningsgrejrer till mitt rum. Om det nu finns.



kolla här. lite för långt hår och lite för mycket morgonfrisyr. Men jag ska testa en ny skönhetsmetod jag hört mycket bra om. Den innebär att man byter plats på sängen, så om den står till höger ska man flytta den till vänster. Fantastiska resultat har det tydligen fått!

Nu får vi se om jag blir en sån där duktig flicka jag planerar idag också. <Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna Andersson

så läser jag "så jag kommer förmodligen kunna massor av saker om GRÖNSAKERNA och egypterna, men inte det jag ska kunna på provet". Fint Hanna, verkligen.

2010-10-13 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0