Jag vill inte vara hemlig

Jag mår illa. Är det så konstigt, VAVAVA? När man stoppar i sig allt det här varje morgon. Jag vill säga en sak.

Jag är ganska smal. Jag vill inte vara så smal. För det är inte bra. Håret blir tunt och benen domnar. Och så tycker folk det är läskigt när dom känner alla ens revben och sånt när man kramas. Så fort man sitter emot något hårt får man ont. För att det inte finns nåt fett som skyddar. Man fryser. Det går långsammare att läka från sjukdomar. Och tusen andra grejer.

Jag orkar inte med det. Men jag orkar heller inte göra det jag måste göra. Men jag ska fixa det. På något sätt. Jag måste göra det jag måste göra.

Det här är verkligheten. Och nu har jag skrivit det här. Alla i hela världen kan läsa det. Jag ska bli frisk. Och frisk. Så. Nu är det sagt.

Kommentarer
Postat av: Jojjoma

Du är modig! Jag är glad att få bli din svägerska. :)

2010-10-11 @ 13:53:20
Postat av: matildapersson

Anna jag är säker på att du klarar det! :)<3

2010-10-11 @ 15:17:10
URL: http://sweetflake.blogg.se/
Postat av: Mary

BLÄ för piller!

HEJA dig! Klart du grejar det.

2010-10-11 @ 20:49:11
URL: http://mary.tillflykt.se
Postat av: Rakel Mandelblom

Usch jag känner hur tårarna börjar sippra fram när jag läser det här, jag hoppas inget hellre än att du ska övervinna din sjukdom och kunna leva ett riktigt liv igen! <3

Många kramar Rakel

2010-12-30 @ 07:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0