I'm living youthfully

Och här ser vi...



The foreloafers! De förlovade länderna. Cuba och Finland. Ungefär. Fast de vill nog hellre vara Frankrike båda två. Jag har iallafall hört rykten om att de ska invadera det landet en regnig dag.

Man skulle kunna anklaga mig för att ha bloggat väldigt lite denna helg, eller så skulle man kunna säga att jag tagit en paus från internet och fått ett anständigt liv för en stund. NÄÄÄÄh jag skojar lite, blogga gillar jag, för det mesta, men nu behövdes en välförtjänt paus.

Fast ni borde förresten inte klaga, jag har ju skrivit något varje dag även fast det inte vart så mycket kvantitet. Men KVALITET mina vänner. KVALITET!


Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0