Får man ta sådana beslut alldeles själv?

Jag har. Beslutat. Att sticka en till mössa.
Och. Att jag ska gå till posten idag.
Även. Att jag ska ligga kvar i sängen och lyssna på musik.
Nu. att jag ska ladda över bilder och lägga upp dem. Kanske.

Käre barn, sjukt många beslut idag.



Men. Jag är förkyld och har ont i halsen. Och jag ska sjunga på andrum ikväll. FÖRESTEN!! Jag har precis gjort ett mycket vuxet och moget beslut. Jag tänker bryta kontakten med min nudist och ta kontakt med en spanjor istället. Eftersom Josefin inte svarade på mitt sms så har jag nu alldeles själv letat upp en sida med brevkompisar fgrån andra länder. INTERPALS! heter den :)



Men nu orkar jag inte skriva ett ord till på varken datorn eller mobilen. Idag var det jättejobbigt att skriva. Mina fingrar strejkar snart säger dom. ÅHNEJ Nu börjjhridjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0