En som stickat hela dagen

Ja så är det! Min blogg är fruktansvärt tråkig dock, kanske borde piffa upp den med en limerick? Få se om jag har nåt att skriva den med.. Flen.. Flen är fint men jag har redan en limerick med Flen i.. Ni får hjälpa mig, säg en plats, stad.


Ehh.. Jönköping. Nej för långt. Floda? Är det ens ett ställe? Jaa.. vi testar.

En uppstudsig hane från Floda
hade i handen en groda
------------
------------
men sedan var dom ej så goda


nej, det där gick skitdåligt. kom ju itne ens på tredje och fjärde raden. HJÄLP MIG NUUUU!

En murarepojk från Paris
kom en vacker dag i en kris
han tog fel cement,
för han var dement
och vattnade korv på sin spis




JAAAA! Där satt den! Ser ni, jag behöver inte er!


Kommentarer
Postat av: Jojjoma

--

--

men handen var stark

och grodan skrek; gwaaarkh,

jag önskar att jag vore Yoda!



2010-10-31 @ 22:28:12
Postat av: Jojjoma

En annan jag hittade, på engelska:



A merchant who traded in cocoa

Much admired that strange style called rococo.

You’ll be happy to learn

That the name of his firm

Was The Rococo Cocoa Co.



:D

2010-10-31 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0