Annas Ont-i-hjärtat-blues

Jag heter anna och jag är väldigt cool.
särskilt dagar i en tandläkarstol
men är man människa så har man problem
kan va modem som krånglar eller eksem

och jag, jag har ett hjärta som gör mig skraj
Då och då blir det att jag säger "AJ"
mitt tillstånd kallas så fint hjärtsäcksinflammation
när jag har det kan jag ej knyta skon

men ingenting är omöjligt för jag kan allt

jag ska laga hjärtat jag ska laga det
jag ska laga det fast uppgiften verkar svår,

jag ska laga det med allt som finns, ska testa allt
laga hjärtat med ipren kanske går
annars testar jag nåt annat för jag ska laga det.
dododo dodododododo dodo dododo dododo do do do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0