10 sanningar om mig

  1. en gång skulle jag ta upp ett vass men hade fel teknik så handen revs upp och började blöda som en gris.
  2. jag vänder mig på natten ca 2160 gånger (matematiskt uträknat(!))
  3. jag räknade ut föregående på miniräknare (så ni inte får falska förhoppningar)
  4. Jag tänker ganska ofta på engelska och har svårt för att komma ihåg vad ord heter på svenska.
  5. jag får lust med saker som inte vanliga människor kanske får så ofta, tex tvätta ugnen.
  6. jag har väldigt dåligt ordförråd.
  7. jag tvättade håret mycket noggrannare och bättre när jag hade långt.
  8. när jag blir stor vill jag ha en laburint i min trädgård.
  9. jag vill väldigt gärna designa och sy mina egna kläder och har högar av tyg i garderoben.
  10. jag kan inte sy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0