vi lever i vår egen värld

Idag har varit värsta dagen. Och med värsta säger jag ingenting. Därför säger jag inte det.

 

Idag har varit dagen. Jag har inte gjort nåt särskilt konstigt och inte heller något speciellt normalt. Det där hemska mellantinget, och underbara. Jag bytte buss utan synbar anledning. Skolan förstod mig inte, då fick jag anstränga mig att förstå den. Alla barnen hade nya skåp utom Anna, för hon hade inte fått något.

Dock fick hon en sångläxa, gav bort ett armband, var ledsen, köpte en stavmixer för att lätta upp stämningen, åkte buss, var jordens mittpunkt, drömde att hon åt en potatis, var jordens mittpunkt igen och somnade i en säng.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0