välfungerande.

Jag har precis stått och väntat på bussen i 40 minuter. Ni tänker säkert; "jahaja, men på 40 minuter kan man ju göra nåt trevligt." Men det är precis det man inte kan. För det är så kallt att hjärnan fryser till is. Och då är det smartaste den kan komma på att göra att stå och hacka tänderna och säga "haaaaaaaaaaa..."




Så det är NU jag kan börja göra saker.

Senare i eftermiddag ska jag ha utvecklingsamtal med min mentor. Vi får se hur det går.

Hon har skött sig bättre än förra terminen, det är möjligt att hon kan få godkänt. Men hon har fortfarande en del attitydproblem vi måste jobba på, jag får prata allvar med henne idag. Hon måste skärpa sig om hon ska klara det här, diciplin är något som behövs senare för henne också, det är ju hårt ute i pensionärslivet. Känns inte riktigt som hon har insett hur allvarligt det här är.

Sen får man se om hon lyssnar, men mer kan man ju inte göra för sina små mentorer.


Findus iscensätter här hennes nonchalans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0