mnxfnz

SINCE Matilda har dissat mig hela veckan (not on purpose but still) har jag tagit saken i egna kompisar och bjudit hem Maja för hon är likadan. Bor i Tegneby, har snygga kläder och är en liten loppa.

NEJ SÅKLART INTE JAG ERSÄTTER MINA KOMPISAR.


Maja är här för att vi ville det. Vi har gipsat våra ansikten och det var väldigt roligt och väldigt jobbigt och frustrerande. Väldigt roligt när jag fick gipsa Maja och VÄÄLDIGt  jobbigt och frustrerande när hon gjorde på mig. Ni kan ju bara tänka er.



Nu sitter vi här och bara njuter av varandras sällskap. Vi är ju så fantastiskt sälle båda två. Maja har väldigt fint hår, jag ska fråga om jag får fläta det. Hon sa nej. Jag antar att hon inte vill det. Nu säger hon här att jag misstolkar henne och det kan vara mycket möjligt för jag är lite sån. Maja har fläckar

"AH, JAVET!"

på sin tröja. Det har jag med! Inte lika mycket som Maja dock, för hon var inte lika grisig som mig. Det låter konstigt kanske men det mejkar helt sens.

OCH sensmoralen i detta inlägg är att man inte ska gipsa sin granne. Och använd läppcerat,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0