tusen gånger om.

Jag har hittat en väldigt cool låt. Den är jättebra fast den är på ett TOTALT främmande språk., Moonjam

heter den. Okej den kanske inte var så jättebra. Man fattar ju inget. Då är här en låt som många svenskar tycker om. HÄR.



Här är en annan många svenskar tycker om!




fast hon är ingen låt.. eller typ inte.

Nu får jag gå och tvätta bort resten av gipset från mitt ansikte.. Inte lätt att va tonåring nuförtiden. Särskilt inte heller om man som Tilda är rädd för fruktlappar. Alltså små lappar som sitter på frukt. Haha, det är stört att man kan ha fobi för såna ofarliga saker. Men hon blir seriöst flippad över såna. Stackarn. Imorgon ska jag hälsa på Danny för lite coahing. Nääää, vi vet ju alla att det inte är sånt han håller på med. Han ska försöka laga min räls.


Kanske rättare sagt: han ska försöka HITTA nåt att laga för den är för en gångs skull HEL!


Puss på er

god


notte.

(om Hanna A läser det här: I love you!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0