vi gör sådårå

Sitter och övar sångläxa. Mähää. Det är inte jätteroligt men måste göras. Det är nog lite tråkigt just för att jag är så trött. Vi har vart i rörastugan med lite trevliga hulliganer i typ fyra timmar nästan. Skönt att vara hemma igen. Eller skönt och skönt. Men det är en massa som måste göras.



Jag har varit hemskt duktig denna helg. Gjort både situps och medeltida reflektioner. Okej kanske inte situps. Och förresten inte medeltida reflektioner heller.. Men jag har skrivit en massor av engelska (älskar meningen för man kan inte skriva så) och även intervallat mina GEMUskidor. Ha ha ! Det hade nog Elis tyckt va roligt. Det är min lärare, hon har lite speciell humor.


Sen har min helg vart väldigt rosa. Det är lite davids fel, för han vill ha en rosa mössa.

här får ni lyssna va fint. ELler ni måste inte lyssna. Jag hittade den precis. Men den är sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Mary

Inte för att jag vill sno Elis grej alltså, men jag tyckte också det var kul. :)

2010-11-22 @ 21:30:49
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0