Det förstår jag inte.

Jag är lite sleepwalking ont i huvet hulligan just nu som jag kan bli ibland när jag har haft för mycket. Det var dumt att planera in resa till Gbg idag om man tänker så, men jag ångrar det inte för jag ville ville ville ville ville VILLE! Jobbigt ha en kropp som inte hänger med i svängarna, eh.

Det var fetekul träffa någon som man bara skrivit med och sett bilder på förut. Det enda jag trodde var att hon skulle va längre. För hon hade sagt att hon var lååååååång. Annars var hon ungefär som jag trodde hon sku' vara fast lite mer levande. Och det gillar vi ju.


Emmy hade dejt så henne såg vi inte så mycket av. Men sen dök hon upp, eller det var mest vi som dök, och hon dök upp för hon vill inte missa en enda diskussion som handlar om diskmedel. Det gjorde hon inte heller, vi sparade varenda smaskig detalj att ge till Emmy.

KUL ATT HON HAR ETT Y I SITT NAMN.


i aktion. Vi (Maria) gjorde världens coolaste fruktsallad och hade mängder coola saker för oss. Men kan jag inte skriva här, eller jag vågar inte, med tanke på risken att ni kanske kaputtar av bara tanken på all denna coolhet. Det är jui många som har svårt för sånt och man får faktiskt ta hänsyn.

Nu tar jag och ger mig och vi ses.

Kommentarer
Postat av: Mary

Je te remercie de ne pas avoir publié les photos où je suis laid. Merci!

2010-11-15 @ 20:53:24
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0