Mina förebilder

På min
säng ligger en säll hög med nya kläder. Det är fruktansvärt fint. Vägarna åkte förbi torp köpcentrum idag. Jag fyndade melontuggummi åt David och introducerade min ICA-sång för världen medan David sa i kör: "bananer e goda, ett två tre,"

Vår kära klass fick förresten certifikat på korv idag eftersom vi alla har sett den utbildande salamikorv-filmen. MEn det var inte vad jag tänkte prata om.


Jag tänkte bland annat berätta att det är en lycklig dag imorgon. Sen vill jag att ni alla ska veta hur lite jag egentligen stickar om dagarna. Inte alls så mycket man skulle kunna tro.

Jag kom på en annan sak också, att när jag ser barn på offentliga platser som tex ICA, härmar jag gärna vad de gör, för jag vill vara som de. Så om en 5årig flicka sitter i kundvagnen framför mig och sätter armarna i kors med en sur min, så gör jag likadant. Eller om en 7årig pojke blåser upp kinderna av någon anledning, så gör jag samma min. Vad jag har märkt är att dessa barn jag härmar är väldigt observanta och lägger märke till mig, och även att de blir ganska glada. Så det har blivit lite av en vana.

Imorgon ska jag träffa Mary för första gången. Det kommer nog bli legendariskt. Två (tre med Emmy) awesoma kvinnor möts.


Nu vi går och lägger oss. Hör av er om jag glömt nåt viktigt.

Kommentarer
Postat av: syrran

Fin tapet du har här förresten!

puss

2010-11-13 @ 00:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0