memorerar när man minst anar det.

Mamma står och bakar pizza. Fast nu är de i ungen, de små rackarna. Eller vid närmare eftertanke är det nog bara en pizza. En stor. På tal om pizza. våran kör ska äta pizza efter den stora konserten med Cyndee om några veckor, 8 dec. Deeet kommer nog att bli gott. Och med nog menar jag det komemr det absolut. Vem vill inte äta pizza efter man powersjungit på två awesoma konserter?

FÖRRESTEN, Om ni ska ha någon biljett är det dags att tänka på det nu. På måndag släpps biljetterna till hela sinclair och sen är de förmodligen slurp slut ganska fort. OBS.


Skolan skolan skolan. Det är mycket i skolan nu. Men för en gångs skull hänger jag faktiskt med. Rätt bra. En grej som är sjukt förvånande är att jag satt och tänkte på skolan såhär på fritiden, Gemu. Jag hade det här på hjärnan---> Emma brukar fiska. Cissi gislaveds diskusstjärna. Och så nånting med citronen fick besk essens. Kanske för att hon tjatat de där ramsorna på gemun lately. Jaja, det kan vara bra att kunna. När jag står där med kniven mot strupen. man vet ju aldrig vilka situationer man kan råka ut för.

Kom ihåg det små barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0