jag ska se på teeee vee

Det är lite lustigt. För jag var precis ute. Och det är först jag kommer IN som jag börjar frysa. Något ofantligt. Men annars har dagen vart finfinbra. Partuy med Malin på kören. Sen party med okända ettor i korridoren. Jag är sjukt brave, vågar ge mig in i de farliga ettornas värld. Desstuom 7 mot en. *AAAAAH*

Sen, vet ni VAD! DET VAR BACON!! På lunchen. Fast soppa också.

Och nu har jag då partat loss ännu en gång med Jan på pianolektionen. Nu tänkte jag mig vidare till nästa party och sticka plus andra trevliga saker. Nääääääää, det är ju  ett tag kvar! HOW I MET YOUR MOTHER HOW I MET YOUR MOTHER HOW I MET YOUR MOTHER! :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Kolla gärna in min blogg, kan behöva lite respons nu när jag bytte domän! :D

2010-11-11 @ 11:54:53
URL: http://trydefeldt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0