Jag gör som Matilda.

och skriver hur längesedan det var jag skrev ett inlägg senast. Tio timmar sedan minsann. men låt oss inte hänga läpp för det utan istället fokusera på att jag inte är rädd för spöken. Inte rädd för spöken.  nej det är ju minst sagt rätt dmt att vara när man har Gud va på sin sida. MEN man kan va rädd för andra saker. (som också iofs är rätt dumma att va rädda för av samma anledning men JA, till poängen.) Tillexempel inbrottstjuvar. Eller att det ska börja brinna. Eller nåt läskigt. Och att ingen ska svara om jag skulle ringa på hjälp.



Det är ganska läskigt att vara ensam hemma. Särskilt när man har en känsla på sigh att det kommer hända något. Vilket skräp, varför hade jag det för??


Nej nu ska jag sticka och kolla på How I Met Your Mother med HÖG volym. Alla monster kan hälsa HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0