Har du tappat fattningen? Ja men ta dig samman då. Då får du min sammanfattning här.

Godmorgon. Vi skulle kunna sammanfatta morgonen med att

*pappas idé att skaka müslipåsen(öppnad) kanske inte var hans smartaste impuls- Han skakade så det stod härliga ti..  eh, så müsli flög över halva bordet. Men jag kan till hans försvar säga att jag klagade på att allt det goda i müslin fanns längst ner.

*Konsten att klä sig överpåpälsat men snyggt, är en myt. Ty den konsten  finns inte.
*man kan komma med tidiga bussen, bara man vill. Alldeles själv.*harkel*

Sen var det nog inte så mye mer. Vi smugglade busskort lite jag och David. Det snöer. HA, kunde skrivit 'det snöre' där. Ja minsann det kunde jag.

 

Jag hade förresten tänkt igår att jag skulle plugga på bussen idag. Se så bra det gick, eh, ehe. Men puss, det KAN bli en lånmg dag för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0