fett är bäst

Denna dag har jag sammanlagt varit i tre hem. Fyra om man räknar dit jag ska nu, till mej. Fem förresten om man räknar busskuren där mystiske mannen bodde.

Okej okej, det var ingen som bodde där men erkänn fett om det hade gjort det. It would have freaked you out! I allafall, idag har vart fett! Särskilt eftersom vi gjorde baconinlindade kycklingfiléer och couscous, åååå. Det var sååå gott.

Men låt mig ta det hela från början, i kronologisk och fin ordning.

  1. Jag åt frukost hos Julia,
  2. brunch och några goda barn hos Ingrid som också klippte mig (fetesnygg)
  3. lagade middag med härliga Hanna
  4. ska äta kvällsmat hos MAMMA! <3 Hehe. jag gillar min mamma.

Åh, det har vart en sån fin dag! Fina människor alltså. Fint väder har det ju inte varit kanske om man tycker snö är fult.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0