Break me a higher note

Jag sitter på bussen och mitt hjärta gör ont. Men det var väl ingen nyhet. Att det kan göra ont. NÄÄÄÄÄh. Men nu gör det iallafall. Inte vet jag varför men stressen och oron gör väl sitt.



Jag borde inte ha ont för det vill ajg inte, och jag har vart frisk så länge nu så det vore bara patetiskt att få ett återfall. Inte för att man kan styra sånt men. Ändå.

Men vad jag tror nu är såhär. Att nu vet min hulliganiska kropp hur man gör för att jag ska få ont i hjärtat. Och UTNYTTJAR DET, närhelst den vill säga ifrån. Så nu om jag gör nåt dumt, bara PIP PIP, så ger den mig ont. Det har absolut inget att göra med att jag har nån hjärtsäcksinflammation, den vill bara få mig att tro det. Så..


HA! Nu har jag överlistat dig, MOHAHAHA.

(hm. är det så hälsosamt att vara i fajt med sin egen kropp egentligen. JAAAAAAA.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0