Lite för "fromt" för min del

Jag "ser" på GOD-channel, och de har snackat om en liten häst nu i minst en halvtimma nu. Nä nu har dom börjat be. Å helpes. Förutom han som ber låter det jättemycket "AAH", "OOH", "WOW", "HALLELUJA" och "AMEN" i bakgrunden. Jag är så INTE bekväm med sånt. Är det en sekt?

http://1.bp.blogspot.com/_jXMIsK3dV50/SdIkSiHSNXI/AAAAAAAAKY8/Gs0JpenREFU/s400/The_GOD_Channel.jpg

De pratar verkligen konstigt när de ber. Tror de verkligen att Gud pratar så? Hur mycket gör de sig till? Inte vet jag, men ska väl inte säga för mycket om det där.. En dag står jag väl där i USA och säger "WOW" jag med.

Men det tänker jag inte såvida jag inte blir hjärntvättad av en sekt. Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0