chewbaca

En person ser på tv och jonglerar, samtidigt. Jag nämner inga namn men det är inte jag.

Jag kan inte ens jonglera med tre bollar. Men jag har ju andra kvaliteér. Faktiskt.



Annars har jag inte så mycket att skriva, gick genom en fiskaffär på vägen hem.. tyckte livet luktade för lite fisk. Så jag gjorde något åt det.

Vet ni vad som ligger här bredvid mig? Regler för pappas fiskekort. Trevligt, det här kom ju lägligt. Kan passa på att berätta för er att, om ni fiskar hemma hos mig, då får ni max fiska upp två gösar. To bad om ni är en tolvbarnsfamilj, men då får ni köpa fiskpinnar för att komplettera. Det står också här.



Såhär ser en gös ut. Just den här gösen heter Göse. Men kallas för Jösse.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Taaack va snäll du är! Ja.. Jag är ju i skolan ja..:-/ Men måste jag va med?! Det är klart det är roligare men jag kan ändå ingenting, heh.

Det behöver inte va så krångligt liskom..

Har ett annat projekt pågång också som jag hade tänkt prata mer med dig om..



Puss puss så länge!

2010-05-26 @ 20:14:28
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0