Tjoff

Åkte till Henån för jag orkade inte vara ensam hemma. Frida var där. Och hennes hår.


Testade lite alvstil på henne. Nice. Hon är vacker.
När jag kom sa hon "du kan göra en fläta på mig om du vill" och då var det som om mina fingrar bara; tjoff, tjoff, tjoff tjoff. Det bidde bara.



Tjoff tjoff tjoff.. Men jag hade ingen hårnål så mitt finger fick rycka in. Testade lite mer bal-lik frilla, men sen fixade jag ihop det så det blev hållbart. Jag hade ju trots allt bara en tofs och inget annat. Vi kunde tagit lim kanske..

Fattar inte att jag ska få göra hennes bröllopsfrisyr i sommar! Sjukt kul! Fast jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint!!

2010-03-15 @ 19:05:32
Postat av: matilda'

Anna, de e bäst på att fläta! :D

2010-03-15 @ 19:59:16
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0