Bloggutställning del 2

Stannade kvar i skolan och målade. När bildlektionen var slut var jag inte klar. Så jag stannade en dryg tumme till, det var lika bra. Man vill liksom inte slänga färg.



Det var ganska misslyckat från början, men jag tyckte det var skönt att bara stå och kladda. Sen kom Kerstin och började diskutera nyanser och skuggor med mig. Äsch, jag som hade försökt förtränga mitt mål..

Skämt åsido. Jag tycker det är jobbigt att arbeta med skuggor och sånt, för jag är inte haj på det och jag vet inte hur jag ska göra alltid. Sen blir jag galen om det inte blir perfekt. Därför jag nte vill lära mig om skuggor heller. Eller jag vill nog det innerst inne.



Jag tog lite mer färger och började skapa nåt slags djup i tavlan. Fortfarande en enda röra.


Okej.

Okej..


Den är inte klar, den är inte snygg, men jag är nöjd. Mannen här är väldigt nöjd.

( )

En sammanfattning får det bli

Kommentarer
Postat av: [email protected]

HAHA! Anders Lundin alltså.. vi är polare. Vi hade ett moment på tunnelbanan, sen dess har vi varit BFF (=Best Friends Forever). Det du!



Gillar dessutom tavlan, fina färger :)

2010-03-12 @ 10:19:25
Postat av: Jollan

Den var ju hur fin som helst! Gillar den jättemycket! Det ser ut som solen som speglar sig i en bäck.. Underbar.



JA! Jag hittade turbanen :-P Får se vad jag får för reaktioner ikväll..;-)



Kramar!

2010-03-12 @ 12:08:38
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0