Yesyes

Hej alla studentkorvar. Jag har plötsligt fått väldigt ont i ryggen, men jag vet inte varför. Ingen aning faktiskt. Eller.. Det är nog förresten för att jag träffade Matilda idag. Hon brukar ju ha ont i ryggen så hon har förmodligen smittat mig. Typiskt.

Inte för att jag hade något val eller så. Hon sprang på mig rätt som det var när gick runt för mig själv på torp. Det är lite mysko, för jag träffar alltid henne på torp. Jag tror jag har stött på henne två eller tre gånger där nu, och jag är inte alls ofta på torp! Är du det eller, Matilda?

Menmen, alltid en glad överraskning! ♥

Kommentarer
Postat av: matildapersson

haha! jaa.. ganska ofta faktiskt :D

2010-06-03 @ 15:57:29
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0