Västtrafik-makes people walk.


Vet ni hur man känner igen en superkvinna? Det ska jag berätta för er.

Hon

  • tar bussen 10:24 från sin käraste Josefin ENDAST för att hinna till vårdcentralen i henån.
  • denna buss råkar vara en som hon inte känner till, MEN hon misströstar inte utan försöker lista ut när hon ska gå av.
  • Även fast hon går av på FEL station flera kilometer bort lägger hon sig inte i en hög och gråter utan börjar gå.
  • När hon kommit fram till en busshållsplats försöker hon återuppliva sin DÖDA mobil för att ringa papa. (Papan bestämmer sig djärvt för att åka och hämta annan)

  • Annan LISTAR UT en buss som hon tar för att komma på banan igen.
  • väl på bananen är hon modig och GÅR FRAM och lånar en mobil för att ringa sin papa och säga: "jag åker halva vägen, så du slipper åka så långt"
  • Ytterbys vägar lyckas inte rubba hennes fast beslutna åsikt om att komma fram. I tid. Dock rubbar Tjörns bro det hela för papan genom att ha ombyggnader och trafikolyckor SAMTIDIGT.
  • ÅTERIGEN lånar hon en mobil i tapper anda för att få veta att papan är grovt försenad.
  • Hon tar vara på tiden och köper/äter upp en pizza.
  • När papan kommer delar hon modigt med sig av sin åsikt: "Jag tycker vi ska ta färjan, så slipper vi bron som det är stopp på."
  • När de kommit fram till färjan, är denna också avstängd. SÅ de måste åka över bron ändå.

När hon kom hem kunde hon utan tvekan ha stagedivat i sängen och inte hört av sig på en timme eller två, men istället gick hon den långa vägen till sin datornördande bror (hundra meter är långt om man är trött) och gav honom pizza.


Ville bara säga att jag nu har sovit i en timma och är back on track again. Refreshed superwoman. : )


looks slightly like "lille skutt" with my superglasses on. My new favourite. Glasses, not lille skutt. Ni kan även skåda min nya australiensiska båge.

Kommentarer
Postat av: Mary

SUPERWOMAN!

Ge mig din styrka, ge mig ditt mod.

http://open.spotify.com/track/694V3efHIeLmVRZIDMGc4O

2010-06-29 @ 19:41:38
URL: http://mary.tillflykt.se
Postat av: Jojjoma

Snyggaste brillorna ever.

2010-06-30 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0