Man kanske skulle börja med ett H.

Just nu känner jag att jag har hoppat runt för lite idag och att jag har ont i ryggen. Himlen var så blå häromdagen när jag solade och hoppade..




Jag vill att det ska vara varmt igen. Imorgon ska jag lämna tillbaka min kamera, sorgligt. Sa jag min kamera? Jag borde förstås sagt kameran. Men jag är väldigt fäst vid den. Så det är lätt att säga min kamera. Men min största rädlsa är nog att inte lyckas lämna tillbaka den till skolan.

Jag drömde tillochmed om det en natt. Så läskigt, att ha ansvar för den HELA SOMMARLOVET, det skulle jag inte våga. För som sagt, så är den inte min, och jag är alltid rädd för att tappa bort saker som inte är mina. Inte för att jag gör det ofta, men för att chansen finns.

Så vi får hoppas att jag "lyckas" att lämna tillbaka den imorgon. Haha. Det kan ju inte vara så svårt :)

Jag mår inte bra och vill skriva en låt. Helpes vad jag önskar att jag tänkte lite mer som Melissa Horn, Lars Winnerbäck eller Veronia Maggio..

Då kunde jag skriva bra låtar.

Melissa Horn – Hur ska det gå?
Lars Winnerbäck – Hon kommer från främmande vidder
Veronica Maggio – Havanna Mamma

Det var helt en slump att jag bara tog låtar på H, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0