De kallar mig Auno

Tja. Jag sitter och kollar på Scrubs med väldigt dålig svensk översättning på tv. Dessa är de avsnitt jag har sett mest av alla, förmodligen cirka 5 gånger. But still great. Om ni undrar är det i mitten på tredje säsongen. Då Carla och JD är BFF's och Janitor har en tvillingbror.

Det är en timma kvar innan jag ska sluta uppdatera mig. Jag håller på med ett test. Och det är att inte se på tv, sitta vid en dator eller göra något sånt efter kl sju för att se hur det påverkar min nattsömn.

Jag har testat det i två dagra, och det verkar faktiskt funka ritkigt bra. Förut gick jag och la mig halv tolv, men nu kan det bli typ 9- halv 10. Och det är bara för att jag är så seg.. :)

Men jag sover MYCKET lugnare och jag mår mycket bättre på kvällen, även fast jag har lite abstinens. Men det är inte så konstigt att jag får det, är ju van vid att sitta här hela kvällen. Så mitt tips om ni vill sova bättre: slopa datorn ett par timmar innan. YEAH nu ska jag rocka loss i PS.



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jättebra ide! Har du kommit på den själv?? Nu får du kanske mer tid att läsa böcker - det vill jag minnas du var ganska bra på förr. Tyvärr har jag inte så stor koll på ungdomsböcker längre -men dom var ju ofta härliga att läsa även för vuxna. En bra "allbok" jag nyss läst är No och jag av Delphine de Vigan . Handlar om en tonårstjej som får i uppgift i skolan att berätta om " de hemlösa" Läsvärd! Boktjuven är en annan bra bok.../Mormor

2010-06-08 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0