Nåt så där lite simpelt

De sista dagrna har jag vart ganska våghalsig med att äta laktos. Så våghalsig att det har blivit spår efter vågorna på halsen. Nää.. Jag tror inte det är så mycket fara.

Mamma sa: vill du ha bulle?
Anna sa: nej jag är allergisk.
Mamma: kan du inte äta lite bara så du får smaken i munnen?

Då tyckte jag det var en bra idé.


FÖRE



EFTER

Dumt att äta för mycket.

Mamma tror att kungafamiljen firar svenska nationaldagen idag. Jag tror att de sitter inne och ser på Scrubs. Det borde de göra iallafall.

Imorgon ska jag gå till vårdcentralen och lämna blod. Tidigt tidigt. Nästan så tidigt att blodet inte har kommit ut i artärerna än. Men jag får väl ta till något knep jag har. Så nu förbereder jag mig för fullt. Det är bäst att vara beredd på vad som helst.

För man vet faktiskt aldig med de där som jobbar på vårdcentralen, de kanske sticker mig massa gånger på magen också, i ett mönster så det sprutar blod genom en giraff eller kanske en panda.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Typiskt mamma-förslag :-)

Jag röstar helt klart för en giraff btw.

Kram till MIN gosekorv, eller kanske gosekörv.

Kram iallafall

2010-06-07 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0