Bläddra då, så jag kan se.

Jag skrev en kommentar på en Emmys blogg precis, och som verifieringskod kom: "kidnappers, evil"  Det måste ju vara ett tecken alltså. Nu måste jag gå ut och ta in mina akrylfärger så att dom inte blir stekta. Det står inte på dem att de inte tål sol, iallafall inte på svenska. Så då tål dom sol.

Står det inte på svenska, som vanligt bondfolk kan läsa, då är det inget viktigt.


Det kom en myra på min tavla. Jag mördade den. Med penseln som för tillfället var blå.


Resten av tiden solade jag undersidan av fötterna, som kallas fotsulor, för jag tyckte att det var deras tur att få se solen nu.

Kommentarer
Postat av: syrran

När jag skulle verifiera min komentar precis fick jag upp merer och surviver. Jag tror det betyder mer äkta överlevare. Ett tydligt tecken. En mer äkta överlevare än du får man leta länge efter dessa dagar!

2010-06-07 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0