heppo

Pust. Jag har precis laddat upp några bbilder på Ku's bilddagbok. Känns inte som att någon kollar där men ändå. Ifall någon skulle göra det  kan man ju lika gärna vara beredd. Alla har säkert glömt lösenordet, men jag hoppas inte det. Isåfall hoppas jag att de är så smarta att de frågar efter vad det är.

När vi hade ätit var jag så sugen på efterrät, men vi hade ingen. Bara glass och choklad som jag inte kan äta. Men jag trotsade min laktosfrihet och knaprade två noblesse-skivor. GOTT.

Nu ska jag gå ut och kratta. Eller nåt. Ska man ha ont kan man ju lika gärna va nyttig.

En annan sak. När man bläddrar i iphoto kan man ju välja "tolv månader sedan" och på så sätt få fram kort som är tolv månader gamla. Det här är tolv månader sedan. Kan knappt fatta det faktiskt. Känns så nyss.


Min lilla gosekorv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0