Made no sense

Sådär. Har precis vart på ultraljud för hjärtat. Jag hade en som jag aldrig haft förut, väldigt ung man. Han var ganska  nära mig i åldern kändes det som. Jag brukar ju bara träffa gamla gubbar och tanter. Men denna man var pigg och fräsh. Och han gjorde allt väldigt snabbt. Sen var han inte så noga heller. Med typ att stänga dörren. Det är ju något som man kan tycka är lite jobbigt om någon går förbi och ser mitt hjärta på skärmen liksom. Lite privat faktiskt. Nä, men jag är ju inte nudist så jag vill inte verka som en heller. Därför var jag tvungen att gnälla lite på honom.

Jag kände att jag var tvungen till att bortse från att han var ung och snygg och trevlig. Annars hade jag tyckt det var pinsamt. Man ligger där med sin överkropp helt till allmänn beskådning, inte för att de är något att se, men det är inte direkt drömstället för första dejten. Inte för att jag vill detja honom. Inte ens för att jag tyckte han var snygg. Men för att han var turk. Näääääääääää, nu bluffar jag. Han var inte turk, jag bara visste inte vad jag skulle skriva. Faktum är att han var lite asiat.

Jag är fruktansvärt sugen på godis, men alla här i vår kiosk är rånare så allt är jättejättedyrt som man vill köpa. Även det som man inte vill köpa är dyrt. Kan ni förstå eller.


Jag mår lite skit nu. Kanske är det för att jag trasslar in mig vad jag själv skriver eller för godiset. Jag kan vara beroende. Det är möjligt. Nu ska jag gå och leka med en flicka som blev biten av en huggorm i armen.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0