Jag glömde publicera igen! Min slarver!

Jag konfronterade ju er policy, eftersom jag tyckte att något var tvunget att göras, men som Mary påpekade så är det en väldigt dålig policy. Väldigt tacksam att hon bröt den med sin kommentar. För det betyder att jag kan blogga igen! För det älskar jag oftast att göra även om det blir mycket trevligare att göra det i en kommentarsfontän!

Kristina kom hem igår efter att hon hade pysslat lite i sin lägenhet och stått och dansat i takt med sina smultronplantor.

Nu vill jag att ni ska lyssna på den här. Som jag hörde för första gången i Linnea & Saras lägenhet när de bodde i Uddevalla! En mycket fin sång med ett mycket viktigt budskap.

Martin Stenmarck – Ta undulaten


detta inlägg skrevs 10.30, I'm sorry!

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, utpressning funkar! Körde lite i min blogg också, och vips ploppade det in tre kommmentarer på knappt ett dygn. Mer än det kommit på två veckor innan dess, typ.

Vi måste bli lite hårdare här, tydligen.

2010-06-13 @ 16:13:36
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0