Om man ändå

Hade kassler.

Det var väldigt fint väder redan imorse. När jag hade vaknat klockan nio väcktes jag av Kristina som kom in och sa att det var frukost, PÅ ALTANEN! Jag gruffade lite, men gick ner i pyamasen. Tänkte att jag kunde gå in ohc äta om det blev kallt. Men chock kan man säga att jag fick när jag kom ut, för där hade hon dukat jättefint och det var så varmt att jag kände mig ombonad, till och med i min pyamas!


Sen duschade jag och grejade. Kristina satte sig vid datorn och kollade buss- och lisebergstider men jag tröttnade efter en stnd så jag gick och la mig. Och sov.. Sen vaknade jag som en sol och föreslog att vi skulle ringa Josefin, så det gjorde vi. Först gick vi och högg lite frukt i köket, sen möttes vi av denna syn :)

Det är ju liksom bäst att ligga mitt emellan sockarna. När vi hade pratat med Josefin var vi glada i hågen och bestämde oss för att springa till sjön. Med "oss" menar jag Kristina och David. Jag tänkte att jag bara skulle cykla med en bit men så kom jag och David in i en sån spännande diskussion att jag glömde bort det. Den handlade först om hans biceps och sen om nån klädaffär i Uddevalla.



Men så när vi slutat diskutera var vi väldigt långt uppe i skogen och david hade ont nånstans men ville fortsätta. Så jag sa "Ta min cykel så kan jag gå hem". Sagt och gjort, jag började min promenad. Det var varmt och gick ingen nöd på mig, förutom att jag behövde snyta mig. Så jag plockade löv och snöt mig i. Men jag var så snuvig så att alla löv i skogen tog slut, så jag gick in till Tage och snöt mig. När jag kommit dit alltså.

Jag saknar Hanna.. hon skulle sagt "kom ihåg att du inte får snyta dig i mattan!" ♥

På tal om mattor.. ska nog gå och plocka upp lite kläder på mitt rum. Så dom inte ligger på mattan. :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh Solflingan du skriver så underbart! Väldigt mysig läsning! Kram på dig!

2010-06-13 @ 23:44:15
URL: http://odusaliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0